ANIMONDA INTEGRA CAT SENSITIVE ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ 100GR
ANIMONDA INTEGRA CAT SENSITIVE ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ 100GR
Η αύξηση της ευαισθησίας στη διατροφή συχνά συνδέεται με σημαντικές καταστάσεις στρες.
Οι αιλουροειδείς φίλοι μας αντιδρούν όλο και περισσότερο με ακραία ευαισθησία στη διατροφή τους και αλλεργικά συμπτώματα.
Αυτά τα φαινόμενα συχνά συνοδεύονται από δυσανεξία σε πρωτεΐνες και / ή υδατάνθρακες που οδηγεί σε αλλεργικές αντιδράσεις.
Οι συχνότερες ενδείξεις είναι ερεθισμοί του δέρματος, φαγούρα, εμετός, πεπτικά προβλήματα και διάρροια.
Η τροφή INTEGRA PROTECT Sensitive της animonda έχει αναπτύξει διάφορες ειδικεύσεις οι οποίες διασφαλίζουν την ισορροπημένη διατροφή ενώ ταυτόχρονα, αυξάνουν την αίσθηση ευημερίας των γατών σε αυτή τη δύσκολη φάση.
Όλα τα προϊόντα περιέχουν μόνο μία πηγή πρωτεϊνών και υδατανθράκων, ώστε να μειωθεί η αλλεργία στα τρόφιμα στο ελάχιστο.
Όλες οι ποικιλίες είναι κατάλληλες για σίτιση καθ’όλη τη διάρκεια της ζωής μιας ευαίσθητης γάτας χάρη στην προσεκτικά ισορροπημένη σύνθεση και το υψηλό επίπεδο γευστικότητας που διαθέτουν.
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ: γαλοπούλα 63% , ανθρακικό ασβέστιο, εκχύλισμα γογγυλιού (0,4%), χλωριούχο νάτριο
ΑΝΑΛΥΣΗ: πρωτεΐνη 11%, λιπαρά 5,6%, ακατέργαστες ίνες 0,4%, τέφρα 1,5%, υγρασία 81%, λινολεϊκό οξύ 1%.
Κόστος Αποστολής για την Αττική
Για παραγγελίες άνω των 20€ το κόστος αποστολής και η αντικαταβολή είναι ΔΩΡΕΑΝ. Αν η παραγγελία είναι μικρότερη των 20€ το κόστος αποστολής ανέρχεται στα 2€ και η αντικαταβολή σε 1.5€.
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΆ BOX NOW για παραγγελίες άνω των 20€, για παραγγελίες κάτω των 20€ χρέωση 2€. Δεν ισχύει η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή και αφορά παραγγελίες έως 20Kg
Κόστος Aποστολής για την υπόλοιπη Ελλάδα
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΆ BOX NOW για παραγγελίες άνω των 20€, για παραγγελίες κάτω των 20€ χρέωση 2€. Δεν ισχύει η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή και αφορά παραγγελίες έως 20Kg
ΠΡΟΣΟΧΗ από τα Δωρεάν Έξοδα αποστολής εξαιρούνται:
Οι Άμμοι Υγιεινής για αποστολές εκτός Αττικής και αποστολή με Elta Courier όπου η χρέωση είναι 3€/τεμάχιο. Αυτή η χρέωση υπάρχει λόγω του μικρού κόστους και του μεγάλου βάρους. Τα προϊόντα που έχουν έξτρα χρέωση μεταφορικών αναφέρονται στην σελίδα του κάθε προϊόντος.
Η διαθεσιμότητα των προϊόντων για εμάς είναι πολύ σημαντική. Η Διαθεσιμότητα που βλέπετε στο Site είναι πραγματική. Διαθέτουμε σύγχρονο σύστημα επικοινωνίας της Αποθήκης μας και του Φυσικού κατάστηματος με το Ηλεκτρονικό μας κατάστημα . Η Κάθε πώληση ακόμα και στο φυσικό κατάστημα ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο το Ηλεκτρονικό Κατάστημα.
Για ένα προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο μπορείτε να συμπληρώσετε το email σας στην σελίδα του προϊόντος στο πεδίο ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΜΕ και θα ενημερωθείτε αμέσως με email μόλις το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο στην αποθήκη μας. Ενναλλακτικά μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα και όλοι οι υπάλληλοι μας με μεγάλη τους χαρά θα σας εξυπηρετήσουν μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα ΕΔΩ
ή μπορείτε να μας στείλετε απευθείας email στο info@petheartshop.gr
Παρακαλούμε δείτε την ενότητα Τρόποι Πληρωμής
Παρακαλούμε δείτε την ενότητα Έξοδα Αποστολής
Παρακαλούμε δείτε την ενότητα Χρόνος Παράδοσης Προϊόντων
Για τις παραγγελίες που αφορούν τις περιοχές της Αθήνας ενημερώνεστε με email και sms για την ώρα της εκτιμώμενης παράδοσης. Εφαρμόζουμε σύγχρονο σύστημα διανομής όπου μπορείτε να παρακολουθείτε τον οδηγό μας σε πραγματικό χρόνο που βρίσκεται.
Για τις περιοχές εκτός Αθηνών όταν η παραγγελία σας συσκευαστεί και παραληφθεί απο την συνεργαζόμενη εταιρία Courier λαμβάνεται τον αριθμό αποστολής καθώς και το link παρακολούθησης.
Για αποστολές με Box Now ή Skroutz Last Mile όταν η παραγγελία σας παραληφθεί από την αποθήκη της Box Now ή την Skroutz Last Mile λαμβάνετε σχετική ειδοποίηση στο email και το κινητό που μας έχετε δηλώσει.
Η Διεύθυνση του Καταστήματος μας είναι στο Περιστέρι επί της οδού Μωρογιάννη 9. Βρείτε μας στο χάρτη ΕΔΩ
Το Ωράριο Λειτουργίας του Φυσικού Καταστήματος είναι:
Δευτέρα έως Παρασκευή : 10:00 πμ έως 6:00 μμ
Σάββατο: 10:00 πμ έως 4:οο μμ
Τα εκπτωτικά Κουπόνια που λαμβάνετε από το PetHeartShop έχουν διάρκεια 60 ημερών. Αν το κουπόνι σας έχει λήξει παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του Live Chat ή συμπληρώστε την Φόρμα ΕΔΩ
Όχι οι Πόντοι δεν χάνονται αν δεν ολοκληρωθεί μια παραγγελία. Μπορείτε να μεταβείτε στον Λογαριασμό σας, στην ενότητα Παραγγελίες και βρίσκετε την παραγγελία που απέτυχε και έχετε εφαρμόσει τους πόντους επιβράβευσης και πατάτε το κουμπί ΠΛΗΡΩΜΗ