CANDIOLI HERPLESS PLUS POWDER 120GR
CANDIOLI HERPLESS PLUS POWDER 120GR
Σύνθεση: Ζυμομύκητες, αποξηραμένοι (Pleurotus ostreatus, Pleurotus eryngii, Lentinula edodes), Προϊόντα ζύμης (Saccharomyces cerevisiae) (Epicor® pets), Μαλτοδεξτρίνη, σκόνη πρωτόγαλα, πρωτεΐνη ορού γάλακτος σε σκόνη, διϋδρόλη πρωτεΐνη ορού γάλακτος σε σκόνη.
Αναλυτικά Συστατικά: Ακατέργαστη πρωτεΐνη 41,0%, Ακατέργαστη ίνα 0,5%, Ακατέργαστο λίπος 1,0%, Ακατέργαστη τέφρα 1,0%, Περιεκτικότητα σε υγρασία 2,7%.
Πρόσθετα Θρεπτικά Συστατικά: ανά 1kg: Αμινοξέα: L-λυσίνη μονοϋδροχλωρική, τεχνικά καθαρή 3c322 500.000 mg Ιχνοστοιχεία: Χηλικός ψευδάργυρος ένυδρης γλυκίνης 3b607 – Ψευδάργυρος 5.200 mg.
Τεχνολογικά Πρόσθετα: ανά 1kg: E5000 Συνδυασμένα συστατικά.
Οδηγίες Χρήσης: Αναμείξτε σκόνη HERPLESS plus με υγρή τροφή σύμφωνα με την δοσολογία.
Σε περίπτωση δίαιτας που βασίζεται μόνο σε ξηρή τροφή: υγράνετε ελαφρά την τροφή για να εξασφαλίσετε καλή πρόσφυση της σκόνης και την πλήρη πρόσληψή της.
Δοσολογία Κατασκευαστή: Γάτες < 2,5kg: 1 μεζούρα (ίσο με 250 mg L-λυσίνη) 2 φορές την ημέρα. Γάτες > 2,5kg: 2 μεζούρες επίπεδα (ίσο με 500 mg L- λυσίνη) 2 φορές την ημέρα.
Κόστος Αποστολής για την Αττική
Για παραγγελίες άνω των 20€ το κόστος αποστολής και η αντικαταβολή είναι ΔΩΡΕΑΝ. Αν η παραγγελία είναι μικρότερη των 20€ το κόστος αποστολής ανέρχεται στα 2€ και η αντικαταβολή σε 1.5€.
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΆ BOX NOW για παραγγελίες άνω των 20€, για παραγγελίες κάτω των 20€ χρέωση 2€. Δεν ισχύει η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή και αφορά παραγγελίες έως 20Kg
Κόστος Aποστολής για την υπόλοιπη Ελλάδα
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΆ BOX NOW για παραγγελίες άνω των 20€, για παραγγελίες κάτω των 20€ χρέωση 2€. Δεν ισχύει η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή και αφορά παραγγελίες έως 20Kg
ΠΡΟΣΟΧΗ από τα Δωρεάν Έξοδα αποστολής εξαιρούνται:
Οι Άμμοι Υγιεινής για αποστολές εκτός Αττικής και αποστολή με Elta Courier όπου η χρέωση είναι 3€/τεμάχιο. Αυτή η χρέωση υπάρχει λόγω του μικρού κόστους και του μεγάλου βάρους. Τα προϊόντα που έχουν έξτρα χρέωση μεταφορικών αναφέρονται στην σελίδα του κάθε προϊόντος.
Η διαθεσιμότητα των προϊόντων για εμάς είναι πολύ σημαντική. Η Διαθεσιμότητα που βλέπετε στο Site είναι πραγματική. Διαθέτουμε σύγχρονο σύστημα επικοινωνίας της Αποθήκης μας και του Φυσικού κατάστηματος με το Ηλεκτρονικό μας κατάστημα . Η Κάθε πώληση ακόμα και στο φυσικό κατάστημα ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο το Ηλεκτρονικό Κατάστημα.
Για ένα προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο μπορείτε να συμπληρώσετε το email σας στην σελίδα του προϊόντος στο πεδίο ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΜΕ και θα ενημερωθείτε αμέσως με email μόλις το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο στην αποθήκη μας. Ενναλλακτικά μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα και όλοι οι υπάλληλοι μας με μεγάλη τους χαρά θα σας εξυπηρετήσουν μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα ΕΔΩ
ή μπορείτε να μας στείλετε απευθείας email στο info@petheartshop.gr
Παρακαλούμε δείτε την ενότητα Τρόποι Πληρωμής
Παρακαλούμε δείτε την ενότητα Έξοδα Αποστολής
Παρακαλούμε δείτε την ενότητα Χρόνος Παράδοσης Προϊόντων
Για τις παραγγελίες που αφορούν τις περιοχές της Αθήνας ενημερώνεστε με email και sms για την ώρα της εκτιμώμενης παράδοσης. Εφαρμόζουμε σύγχρονο σύστημα διανομής όπου μπορείτε να παρακολουθείτε τον οδηγό μας σε πραγματικό χρόνο που βρίσκεται.
Για τις περιοχές εκτός Αθηνών όταν η παραγγελία σας συσκευαστεί και παραληφθεί απο την συνεργαζόμενη εταιρία Courier λαμβάνεται τον αριθμό αποστολής καθώς και το link παρακολούθησης.
Για αποστολές με Box Now ή Skroutz Last Mile όταν η παραγγελία σας παραληφθεί από την αποθήκη της Box Now ή την Skroutz Last Mile λαμβάνετε σχετική ειδοποίηση στο email και το κινητό που μας έχετε δηλώσει.
Η Διεύθυνση του Καταστήματος μας είναι στο Περιστέρι επί της οδού Μωρογιάννη 9. Βρείτε μας στο χάρτη ΕΔΩ
Το Ωράριο Λειτουργίας του Φυσικού Καταστήματος είναι:
Δευτέρα έως Παρασκευή : 10:00 πμ έως 6:00 μμ
Σάββατο: 10:00 πμ έως 4:οο μμ
Τα εκπτωτικά Κουπόνια που λαμβάνετε από το PetHeartShop έχουν διάρκεια 60 ημερών. Αν το κουπόνι σας έχει λήξει παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του Live Chat ή συμπληρώστε την Φόρμα ΕΔΩ
Όχι οι Πόντοι δεν χάνονται αν δεν ολοκληρωθεί μια παραγγελία. Μπορείτε να μεταβείτε στον Λογαριασμό σας, στην ενότητα Παραγγελίες και βρίσκετε την παραγγελία που απέτυχε και έχετε εφαρμόσει τους πόντους επιβράβευσης και πατάτε το κουμπί ΠΛΗΡΩΜΗ