Αρχική » Κατάστημα » CELEBRATE CHICKEN SLICES 100GR
BRIT CAT STICKS CHICKEN & LIVER 3PCS Original price was: 1.80 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 1.60 €.
Back to products
ENJOY ADULT CAT CHICKEN 15KG Original price was: 48.00 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 43.00 €.

CELEBRATE CHICKEN SLICES 100GR

Εταιρία: FRESHNESS CELEBRATE
Κωδικός προϊόντος: 84005 Κατηγορία:
Facebook
WhatsApp
Telegram
X
Threads
Παρέλαβε Γρήγορα και όποτε σε βολεύει από  ή
ΠΟΝΤΟΙ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ: 33 Πόντοι

Original price was: 3.70 €.Η τρέχουσα τιμή είναι: 3.30 €.

Εξαντλημένο

Αποστολή E-mail όταν γίνει διαθέσιμο

5 % Έκπτωση σε Κάθε Παραγγελία

Αγοράστε προϊόντα αξίας 20.00  επιπλέον, για Δωρεάν Μεταφορικά εντός Αττικής

Συστατικά: Στήθος κοτόπουλου: 95%, άμυλο: 1,5%, (Σορβιτόλη, γλυκερόλη, σορβικό κάλιο, άλας): 3,5%

Κόστος Αποστολής για την Αττική

Για παραγγελίες άνω των 20€ το κόστος αποστολής και η αντικαταβολή είναι ΔΩΡΕΑΝ. Αν η παραγγελία είναι μικρότερη των 20€ το κόστος αποστολής ανέρχεται στα 2€ και η αντικαταβολή σε 1.5€.

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΆ BOX NOW για παραγγελίες άνω των 20€, για παραγγελίες κάτω των 20€ χρέωση 2€. Δεν ισχύει η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή και αφορά παραγγελίες έως 20Kg

Κόστος Aποστολής για την υπόλοιπη Ελλάδα

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΆ BOX NOW για παραγγελίες άνω των 20€, για παραγγελίες κάτω των 20€ χρέωση 2€. Δεν ισχύει η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή και αφορά παραγγελίες έως 20Kg

ΠΡΟΣΟΧΗ από τα Δωρεάν Έξοδα αποστολής εξαιρούνται:

Οι Άμμοι Υγιεινής για αποστολές εκτός Αττικής και αποστολή με Elta Courier όπου η χρέωση είναι 3€/τεμάχιο. Αυτή η χρέωση υπάρχει λόγω του μικρού κόστους και του μεγάλου βάρους. Τα προϊόντα που έχουν έξτρα χρέωση μεταφορικών αναφέρονται στην σελίδα του κάθε προϊόντος.

 

Είναι πραγματική η Διαθεσιμότητα?

Η διαθεσιμότητα των προϊόντων για εμάς είναι πολύ σημαντική. Η Διαθεσιμότητα που βλέπετε στο Site είναι πραγματική. Διαθέτουμε σύγχρονο σύστημα επικοινωνίας της Αποθήκης μας και του Φυσικού κατάστηματος  με το Ηλεκτρονικό μας κατάστημα . Η Κάθε πώληση ακόμα και στο φυσικό κατάστημα ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο το Ηλεκτρονικό Κατάστημα.

Πως μπορώ να γνωρίζω πότε θα είναι ξανά διαθέσιμο ένα εξαντλημένο προϊον?

Για ένα προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο μπορείτε να συμπληρώσετε το email σας στην σελίδα του προϊόντος στο πεδίο ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΜΕ και θα ενημερωθείτε αμέσως με email μόλις το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο στην αποθήκη μας. Ενναλλακτικά μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα και όλοι οι υπάλληλοι μας με μεγάλη τους χαρά θα σας εξυπηρετήσουν μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα ΕΔΩ

ή μπορείτε να μας στείλετε απευθείας email στο info@petheartshop.gr

Πώς μπορώ να πληρώσω?

Παρακαλούμε δείτε την ενότητα Τρόποι Πληρωμής

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής?

Παρακαλούμε δείτε την ενότητα Έξοδα Αποστολής

Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων?

Παρακαλούμε δείτε την ενότητα Χρόνος Παράδοσης Προϊόντων

Πώς μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου?

Για τις παραγγελίες που αφορούν τις περιοχές της Αθήνας ενημερώνεστε με email και sms για την ώρα της εκτιμώμενης παράδοσης. Εφαρμόζουμε σύγχρονο σύστημα διανομής όπου μπορείτε να παρακολουθείτε τον οδηγό μας σε πραγματικό χρόνο που βρίσκεται.

Για τις περιοχές εκτός Αθηνών όταν η παραγγελία σας συσκευαστεί και παραληφθεί απο την συνεργαζόμενη εταιρία Courier λαμβάνεται τον αριθμό αποστολής καθώς και το link παρακολούθησης.

Για αποστολές με Box Now ή Skroutz Last Mile όταν η παραγγελία σας παραληφθεί από την αποθήκη της Box Now ή την Skroutz Last Mile λαμβάνετε σχετική ειδοποίηση στο email και το κινητό που μας έχετε δηλώσει.

Διεύθυνση Καταστήματος

Η Διεύθυνση του Καταστήματος μας είναι στο Περιστέρι επί της οδού Μωρογιάννη 9. Βρείτε μας στο χάρτη ΕΔΩ

Ωράριο Καταστήματος

Το Ωράριο Λειτουργίας του Φυσικού Καταστήματος είναι: 

Δευτέρα έως Παρασκευή : 10:00 πμ έως 6:00 μμ

Σάββατο: 10:00 πμ έως 4:οο μμ

Το Κουπόνι μου έχει λήξει

Τα εκπτωτικά Κουπόνια που λαμβάνετε από το PetHeartShop έχουν διάρκεια 60 ημερών. Αν το κουπόνι σας έχει λήξει παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του Live Chat ή συμπληρώστε την Φόρμα ΕΔΩ

Η Παραγγελία μου απέτυχε οι Πόντοι χάνονται?

Όχι οι Πόντοι δεν χάνονται αν δεν ολοκληρωθεί μια παραγγελία. Μπορείτε να μεταβείτε στον Λογαριασμό σας, στην ενότητα Παραγγελίες και βρίσκετε την παραγγελία που απέτυχε και έχετε εφαρμόσει τους πόντους επιβράβευσης και πατάτε το κουμπί ΠΛΗΡΩΜΗ

Σχετικά Προϊόντα