LEONARDO DRINK URINARY CHICKEN 40GR
LEONARDO DRINK URINARY CHICKEN 40GR
Οι τετράποδοι φίλοι μας όσο και να παίζουν απλά δεν διψάνε πολύ. Μια μικρή γουλιά αποτελεί κίνητρο για την αποκατάσταση της ισορροπίας των υγρών τους: Η νόστιμη γεύση κρέατος του LEONARDO Drink & Care Urinary Chicken διεγείρει το ένστικτο κατανάλωσης, προάγει την πρόσληψη υγρών και είναι επίσης υποστηρίζει το ουροποιητικό σύστημα! Αυτό συμβαίνει επειδή η προστιθέμενη μεθειονίνη βελτιστοποιεί την τιμή του pH των ούρων, μειώνοντας έτσι την τάση για διαταραχές του ουροποιητικού συστήματος και αυξάνοντας την ευεξία γουλιά προς γουλιά.
Σύνθεση: Ζωμός κοτόπουλου (84 %), Κοτόπουλο (15 %), Μεταλλικά στοιχεία (1 %)
Αναλυτικά συστατικά: Πρωτεΐνη 5.7 %, Ολικές λιπαρές ουσίες 0.5 %, Ολική τέφρα 0.3 %, Ολικές ινώδεις ουσίες 0.1 %, Υγρασία 92 %
Πρόσθετες ύλες ανά κιλό: Διατροφικές πρόσθετες ύλες: Ταυρίνη 1,000 mg, dL-μεθειονίνη 6,250
Για ενήλικες γάτες από 1 έτους.
Προσφέρετε 1 – 2 φακελάκια την ημέρα, επιπλέον στην πλήρη τροφή (ξηρή ή υγρή τροφή) στη γάτα σας. Επίσης, φρέσκο πόσιμο νερό θα πρέπει να προσφέρεται ανά πάσα στιγμή. Ανακινίστε πριν την χρήση.
Κόστος Αποστολής για την Αττική
Για παραγγελίες άνω των 20€ το κόστος αποστολής και η αντικαταβολή είναι ΔΩΡΕΑΝ. Αν η παραγγελία είναι μικρότερη των 20€ το κόστος αποστολής ανέρχεται στα 2€ και η αντικαταβολή σε 1.5€.
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΆ BOX NOW για παραγγελίες άνω των 20€, για παραγγελίες κάτω των 20€ χρέωση 2€. Δεν ισχύει η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή και αφορά παραγγελίες έως 20Kg
Κόστος Aποστολής για την υπόλοιπη Ελλάδα
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΆ BOX NOW για παραγγελίες άνω των 20€, για παραγγελίες κάτω των 20€ χρέωση 2€. Δεν ισχύει η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή και αφορά παραγγελίες έως 20Kg
ΠΡΟΣΟΧΗ από τα Δωρεάν Έξοδα αποστολής εξαιρούνται:
Οι Άμμοι Υγιεινής για αποστολές εκτός Αττικής και αποστολή με Elta Courier όπου η χρέωση είναι 3€/τεμάχιο. Αυτή η χρέωση υπάρχει λόγω του μικρού κόστους και του μεγάλου βάρους. Τα προϊόντα που έχουν έξτρα χρέωση μεταφορικών αναφέρονται στην σελίδα του κάθε προϊόντος.
Η διαθεσιμότητα των προϊόντων για εμάς είναι πολύ σημαντική. Η Διαθεσιμότητα που βλέπετε στο Site είναι πραγματική. Διαθέτουμε σύγχρονο σύστημα επικοινωνίας της Αποθήκης μας και του Φυσικού κατάστηματος με το Ηλεκτρονικό μας κατάστημα . Η Κάθε πώληση ακόμα και στο φυσικό κατάστημα ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο το Ηλεκτρονικό Κατάστημα.
Για ένα προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο μπορείτε να συμπληρώσετε το email σας στην σελίδα του προϊόντος στο πεδίο ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΜΕ και θα ενημερωθείτε αμέσως με email μόλις το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο στην αποθήκη μας. Ενναλλακτικά μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα και όλοι οι υπάλληλοι μας με μεγάλη τους χαρά θα σας εξυπηρετήσουν μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα ΕΔΩ
ή μπορείτε να μας στείλετε απευθείας email στο info@petheartshop.gr
Παρακαλούμε δείτε την ενότητα Τρόποι Πληρωμής
Παρακαλούμε δείτε την ενότητα Έξοδα Αποστολής
Παρακαλούμε δείτε την ενότητα Χρόνος Παράδοσης Προϊόντων
Για τις παραγγελίες που αφορούν τις περιοχές της Αθήνας ενημερώνεστε με email και sms για την ώρα της εκτιμώμενης παράδοσης. Εφαρμόζουμε σύγχρονο σύστημα διανομής όπου μπορείτε να παρακολουθείτε τον οδηγό μας σε πραγματικό χρόνο που βρίσκεται.
Για τις περιοχές εκτός Αθηνών όταν η παραγγελία σας συσκευαστεί και παραληφθεί απο την συνεργαζόμενη εταιρία Courier λαμβάνεται τον αριθμό αποστολής καθώς και το link παρακολούθησης.
Για αποστολές με Box Now ή Skroutz Last Mile όταν η παραγγελία σας παραληφθεί από την αποθήκη της Box Now ή την Skroutz Last Mile λαμβάνετε σχετική ειδοποίηση στο email και το κινητό που μας έχετε δηλώσει.
Η Διεύθυνση του Καταστήματος μας είναι στο Περιστέρι επί της οδού Μωρογιάννη 9. Βρείτε μας στο χάρτη ΕΔΩ
Το Ωράριο Λειτουργίας του Φυσικού Καταστήματος είναι:
Δευτέρα έως Παρασκευή : 10:00 πμ έως 6:00 μμ
Σάββατο: 10:00 πμ έως 4:οο μμ
Τα εκπτωτικά Κουπόνια που λαμβάνετε από το PetHeartShop έχουν διάρκεια 60 ημερών. Αν το κουπόνι σας έχει λήξει παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του Live Chat ή συμπληρώστε την Φόρμα ΕΔΩ
Όχι οι Πόντοι δεν χάνονται αν δεν ολοκληρωθεί μια παραγγελία. Μπορείτε να μεταβείτε στον Λογαριασμό σας, στην ενότητα Παραγγελίες και βρίσκετε την παραγγελία που απέτυχε και έχετε εφαρμόσει τους πόντους επιβράβευσης και πατάτε το κουμπί ΠΛΗΡΩΜΗ