PERFECT CARE CAT LITTER TOFU SENSITIVE 14LT

Εταιρία: PERFECT CARE
Κωδικός προϊόντος: 90571 Κατηγορία:
Facebook
WhatsApp
Telegram
X
Threads
Παρέλαβε Γρήγορα και όποτε σε βολεύει από  ή
ΠΟΝΤΟΙ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ: 220 Πόντοι

22.00 

Σε απόθεμα

5 % Έκπτωση σε Κάθε Παραγγελία

Αγοράστε προϊόντα αξίας 20.00  επιπλέον, για Δωρεάν Μεταφορικά εντός Αττικής

PERFECT CARE CAT LITTER TOFU SENSITIVE 14LT

Το υλικό της άμμου γάτας Tofu, προέρχεται από σπόρους φασολιών, τα οποία διαθέτουν εξαιρετική εξάλειψη των οσμών. Είναι βιοδιασπώμενο και μπορεί να απορριφθεί στη τουαλέτα. Παράλληλα, είναι ακίνδυνο για τους ανθρώπους και τα κατοικίδια. Είναι μη τοξικό και ακίνδυνο για το περιβάλλον. Μπορεί να διατηρήσει τον αέρα καθαρό προσφέροντας τόσο σε εσάς όσο και στη γάτα σας χαρούμενη διάθεση και φρέσκια ατμόσφαιρα.

Η άμμος υγιεινής Tofu, μπορεί να απορροφήσει αποτελεσματικά την υγρασία γρήγορα, διατηρώντας τον περιβάλλοντα χώρο στεγνό, καθαρό και αντιβακτηριδιακό. Συλλέγεται εύκολα χάρη στην υψηλή συγκόλληση που διαθέτει.

Χωρίς άρωμα.

Κατάλληλη για γάτες με ευαισθησία στις οσμές.

100% βιοδιασπώμενο.

100% Χωρίς σκόνη.

Με φυσικές πρώτες ύλες.

Ελέγχει τις οσμές.

Διαθέτει γρήγορη συγκόλληση κόκκων.

Φυσικά ελαφριά.

Λευκού χρώματος.

Συσκευασία: 14L σε 2 σακούλες των 7L.

Οδηγίες χρήσης:
Γεμίστε το δίσκο με την άμμο γάτας Perfect Care Tofu σε βάθος 5-7cm. Μαζεύετε τα απορρίμματα καθημερινά. Τα απορρίμματα μπορούν να απορριφθούν με ασφάλεια στην τουαλέτα. Προσθέστε επιπλέον άμμο για να διατηρήσετε το επιθυμητό βάθος.

Εύκολη μετάβαση:
Ορισμένες γάτες προτιμούν η μετάβαση να γίνεται ομαλά. Ξεκινήστε προσθέτοντας την άμμο Perfect Care Tofu μόνο στο ένα τρίτο του δοχείου. Όταν η γάτα σας εξοικειωθεί με την αλλαγή, αντικαταστήστε τα δύο τρίτα. Τέλος, κάντε αλλαγή 100% στην άμμο υγιεινής Perfect Care Tofu.

Προσοχή: Κρατήστε τη συσκευασία μακριά από παιδιά για να αποφευχθεί ο κίνδυνος ασφυξίας. 2. Πλύνετε τα χέρια σχολαστικά μετά την απόρριψη των απορριμμάτων γάτας.
Υπενθύμιση για έγκυες γυναίκες και άτομα με κατασταλμένο ανοσοποιητικό σύστημα: Τα κόπρανα της γάτας, είναι γνωστό ότι μερικές φορές μπορούν να φιλοξενούν παράσιτα που είναι πιθανό να προκαλέσουν τοξοπλασμάτωση. 3. Φυλάσσεται σε δροσερό, ξηρό μέρος. Κλείστε τη συσκευασία μετά από κάθε χρήση.

Κόστος Αποστολής για την Αττική

Για παραγγελίες άνω των 20€ το κόστος αποστολής και η αντικαταβολή είναι ΔΩΡΕΑΝ. Αν η παραγγελία είναι μικρότερη των 20€ το κόστος αποστολής ανέρχεται στα 2€ και η αντικαταβολή σε 1.5€.

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΆ BOX NOW για παραγγελίες άνω των 20€, για παραγγελίες κάτω των 20€ χρέωση 2€. Δεν ισχύει η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή και αφορά παραγγελίες έως 20Kg

Κόστος Aποστολής για την υπόλοιπη Ελλάδα

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΆ BOX NOW για παραγγελίες άνω των 20€, για παραγγελίες κάτω των 20€ χρέωση 2€. Δεν ισχύει η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή και αφορά παραγγελίες έως 20Kg

ΠΡΟΣΟΧΗ από τα Δωρεάν Έξοδα αποστολής εξαιρούνται:

Οι Άμμοι Υγιεινής για αποστολές εκτός Αττικής και αποστολή με Elta Courier όπου η χρέωση είναι 3€/τεμάχιο. Αυτή η χρέωση υπάρχει λόγω του μικρού κόστους και του μεγάλου βάρους. Τα προϊόντα που έχουν έξτρα χρέωση μεταφορικών αναφέρονται στην σελίδα του κάθε προϊόντος.

 

Είναι πραγματική η Διαθεσιμότητα?

Η διαθεσιμότητα των προϊόντων για εμάς είναι πολύ σημαντική. Η Διαθεσιμότητα που βλέπετε στο Site είναι πραγματική. Διαθέτουμε σύγχρονο σύστημα επικοινωνίας της Αποθήκης μας και του Φυσικού κατάστηματος  με το Ηλεκτρονικό μας κατάστημα . Η Κάθε πώληση ακόμα και στο φυσικό κατάστημα ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο το Ηλεκτρονικό Κατάστημα.

Πως μπορώ να γνωρίζω πότε θα είναι ξανά διαθέσιμο ένα εξαντλημένο προϊον?

Για ένα προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο μπορείτε να συμπληρώσετε το email σας στην σελίδα του προϊόντος στο πεδίο ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΜΕ και θα ενημερωθείτε αμέσως με email μόλις το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο στην αποθήκη μας. Ενναλλακτικά μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα και όλοι οι υπάλληλοι μας με μεγάλη τους χαρά θα σας εξυπηρετήσουν μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα ΕΔΩ

ή μπορείτε να μας στείλετε απευθείας email στο info@petheartshop.gr

Πώς μπορώ να πληρώσω?

Παρακαλούμε δείτε την ενότητα Τρόποι Πληρωμής

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής?

Παρακαλούμε δείτε την ενότητα Έξοδα Αποστολής

Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων?

Παρακαλούμε δείτε την ενότητα Χρόνος Παράδοσης Προϊόντων

Πώς μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου?

Για τις παραγγελίες που αφορούν τις περιοχές της Αθήνας ενημερώνεστε με email και sms για την ώρα της εκτιμώμενης παράδοσης. Εφαρμόζουμε σύγχρονο σύστημα διανομής όπου μπορείτε να παρακολουθείτε τον οδηγό μας σε πραγματικό χρόνο που βρίσκεται.

Για τις περιοχές εκτός Αθηνών όταν η παραγγελία σας συσκευαστεί και παραληφθεί απο την συνεργαζόμενη εταιρία Courier λαμβάνεται τον αριθμό αποστολής καθώς και το link παρακολούθησης.

Για αποστολές με Box Now ή Skroutz Last Mile όταν η παραγγελία σας παραληφθεί από την αποθήκη της Box Now ή την Skroutz Last Mile λαμβάνετε σχετική ειδοποίηση στο email και το κινητό που μας έχετε δηλώσει.

Διεύθυνση Καταστήματος

Η Διεύθυνση του Καταστήματος μας είναι στο Περιστέρι επί της οδού Μωρογιάννη 9. Βρείτε μας στο χάρτη ΕΔΩ

Ωράριο Καταστήματος

Το Ωράριο Λειτουργίας του Φυσικού Καταστήματος είναι: 

Δευτέρα έως Παρασκευή : 10:00 πμ έως 6:00 μμ

Σάββατο: 10:00 πμ έως 4:οο μμ

Το Κουπόνι μου έχει λήξει

Τα εκπτωτικά Κουπόνια που λαμβάνετε από το PetHeartShop έχουν διάρκεια 60 ημερών. Αν το κουπόνι σας έχει λήξει παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του Live Chat ή συμπληρώστε την Φόρμα ΕΔΩ

Η Παραγγελία μου απέτυχε οι Πόντοι χάνονται?

Όχι οι Πόντοι δεν χάνονται αν δεν ολοκληρωθεί μια παραγγελία. Μπορείτε να μεταβείτε στον Λογαριασμό σας, στην ενότητα Παραγγελίες και βρίσκετε την παραγγελία που απέτυχε και έχετε εφαρμόσει τους πόντους επιβράβευσης και πατάτε το κουμπί ΠΛΗΡΩΜΗ

Σχετικά Προϊόντα