VIRBAC ALLERMYL SHAMPOO 200ML
Allermyl
Υποαλλεργικό ενυδατικό σαμπουάν για την αντιμετώπιση των αλλεργικών
καταστάσεων του δέρματος στο σκύλο και τη γάτα.
ΣΥΝΘΕΣΗ:
Μονοσακχαρίτες, βιταμίνη Ε, λινολεϊκό οξύ και γ-λινολενικό οξύ (ωμέγα-6), ολαμινική
πιροκτόνη, ουδέτερο pH.
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Οι μονοσακχαρίτες και η βιταμίνη Ε βοηθούν στην ελαχιστοποίηση των τραυματικών
αλλοιώσεων του δέρματος από ερεθισμούς. Η ολαμινική πιροκτόνη συμμετέχει στην
αποκατάσταση της ισορροπίας της φυσιολογικής μικροβιακής χλωρίδας του
δέρματος. Το λινολεϊκό οξύ και γ-λινολενικό οξύ ενισχύουν την ακεραιότητα του
δέρματος και διατηρούν την προστατευτική λειτουργία της επιδερμίδας.
ΤΡΟΠΟΣ ΧΡΗΣΗΣ:
Ανακαινίστε καλά πριν τη χρήση. Απλώστε ομοιόμορφα το Allermyl σε υγρό τρίχωμα
χρησιμοποιώντας χλιαρό νερό. Στην συνέχεια κάνετε εντριβή σε όλο το σώμα και
έπειτα ξεβγάλετε. Επαναλάβετε τη διαδικασία και αφήστε το σαμπουάν να δράσει για
5 έως 10 λεπτά πριν ξεβγάλετε με ζεστό νερό. Χρήση 2 με 3 φορές την εβδομάδα ή
όπως υποδεικνύετε από τον κτηνίατρο σας.
Το προϊόν δεν χρειάζεται συνταγογράφηση!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να δημοσιεύσετε μια κριτική.
Κόστος Αποστολής για την Αττική
Για παραγγελίες άνω των 20€ το κόστος αποστολής και η αντικαταβολή είναι ΔΩΡΕΑΝ. Αν η παραγγελία είναι μικρότερη των 20€ το κόστος αποστολής ανέρχεται στα 2€ και η αντικαταβολή σε 1.5€.
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΆ BOX NOW για παραγγελίες άνω των 20€, για παραγγελίες κάτω των 20€ χρέωση 2€. Δεν ισχύει η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή και αφορά παραγγελίες έως 20Kg
Κόστος Aποστολής για την υπόλοιπη Ελλάδα
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΆ BOX NOW για παραγγελίες άνω των 20€, για παραγγελίες κάτω των 20€ χρέωση 2€. Δεν ισχύει η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή και αφορά παραγγελίες έως 20Kg
ΠΡΟΣΟΧΗ από τα Δωρεάν Έξοδα αποστολής εξαιρούνται:
Οι Άμμοι Υγιεινής για αποστολές εκτός Αττικής και αποστολή με Elta Courier όπου η χρέωση είναι 3€/τεμάχιο. Αυτή η χρέωση υπάρχει λόγω του μικρού κόστους και του μεγάλου βάρους. Τα προϊόντα που έχουν έξτρα χρέωση μεταφορικών αναφέρονται στην σελίδα του κάθε προϊόντος.
Η διαθεσιμότητα των προϊόντων για εμάς είναι πολύ σημαντική. Η Διαθεσιμότητα που βλέπετε στο Site είναι πραγματική. Διαθέτουμε σύγχρονο σύστημα επικοινωνίας της Αποθήκης μας και του Φυσικού κατάστηματος με το Ηλεκτρονικό μας κατάστημα . Η Κάθε πώληση ακόμα και στο φυσικό κατάστημα ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο το Ηλεκτρονικό Κατάστημα.
Για ένα προϊόν που δεν είναι διαθέσιμο μπορείτε να συμπληρώσετε το email σας στην σελίδα του προϊόντος στο πεδίο ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΜΕ και θα ενημερωθείτε αμέσως με email μόλις το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο στην αποθήκη μας. Ενναλλακτικά μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα και όλοι οι υπάλληλοι μας με μεγάλη τους χαρά θα σας εξυπηρετήσουν μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα ΕΔΩ
ή μπορείτε να μας στείλετε απευθείας email στο info@petheartshop.gr
Παρακαλούμε δείτε την ενότητα Τρόποι Πληρωμής
Παρακαλούμε δείτε την ενότητα Έξοδα Αποστολής
Παρακαλούμε δείτε την ενότητα Χρόνος Παράδοσης Προϊόντων
Για τις παραγγελίες που αφορούν τις περιοχές της Αθήνας ενημερώνεστε με email και sms για την ώρα της εκτιμώμενης παράδοσης. Εφαρμόζουμε σύγχρονο σύστημα διανομής όπου μπορείτε να παρακολουθείτε τον οδηγό μας σε πραγματικό χρόνο που βρίσκεται.
Για τις περιοχές εκτός Αθηνών όταν η παραγγελία σας συσκευαστεί και παραληφθεί απο την συνεργαζόμενη εταιρία Courier λαμβάνεται τον αριθμό αποστολής καθώς και το link παρακολούθησης.
Για αποστολές με Box Now ή Skroutz Last Mile όταν η παραγγελία σας παραληφθεί από την αποθήκη της Box Now ή την Skroutz Last Mile λαμβάνετε σχετική ειδοποίηση στο email και το κινητό που μας έχετε δηλώσει.
Η Διεύθυνση του Καταστήματος μας είναι στο Περιστέρι επί της οδού Μωρογιάννη 9. Βρείτε μας στο χάρτη ΕΔΩ
Το Ωράριο Λειτουργίας του Φυσικού Καταστήματος είναι:
Δευτέρα έως Παρασκευή : 10:00 πμ έως 6:00 μμ
Σάββατο: 10:00 πμ έως 4:οο μμ
Τα εκπτωτικά Κουπόνια που λαμβάνετε από το PetHeartShop έχουν διάρκεια 60 ημερών. Αν το κουπόνι σας έχει λήξει παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του Live Chat ή συμπληρώστε την Φόρμα ΕΔΩ
Όχι οι Πόντοι δεν χάνονται αν δεν ολοκληρωθεί μια παραγγελία. Μπορείτε να μεταβείτε στον Λογαριασμό σας, στην ενότητα Παραγγελίες και βρίσκετε την παραγγελία που απέτυχε και έχετε εφαρμόσει τους πόντους επιβράβευσης και πατάτε το κουμπί ΠΛΗΡΩΜΗ
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.